(heb ik ook gedaan bij mijn originele lampe
Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Lemonpugske
-
Freaky Freeky
-
Freaky Freeky
Dju... betrapt h?, kan hem beter in de garage laten staan
@ 306 exstreem : omdat het op de mijne veel te veel kabaal gaf heb ik er aan elke kant eene pot tussen moeten lassen, vandaar dat hem niet meer zo sprutteld, maar hij doet het nog hoor
@ pug 405 : geloof mij, da is echt geen laag heuvelke hoor
@ 306 exstreem : omdat het op de mijne veel te veel kabaal gaf heb ik er aan elke kant eene pot tussen moeten lassen, vandaar dat hem niet meer zo sprutteld, maar hij doet het nog hoor
@ pug 405 : geloof mij, da is echt geen laag heuvelke hoor
Show some respect to earn some respect !!!...
-
Freaky Freeky
Ik heb de uitaat zelf gemaakt, al? eigelijk van 306 exstreem gekocht maar paste van gene meter op mijne en gaf veel te veel kabaal omdat het gewoon rechte buize waren zonder pot tussen.
Nu heb ik dubbele uitaat helemaal kapot geslepen, aangepast naar mijne 306, 2 potten tussen gezet en de sierstukjes als laatse aangelast.
Kheb er foto's van gemaakt tijdens de werken, zal ze morge of in de loop van de week eens posten, dan zie je goed hoe de uitlaat is gemaakt
Nu heb ik dubbele uitaat helemaal kapot geslepen, aangepast naar mijne 306, 2 potten tussen gezet en de sierstukjes als laatse aangelast.
Kheb er foto's van gemaakt tijdens de werken, zal ze morge of in de loop van de week eens posten, dan zie je goed hoe de uitlaat is gemaakt
Show some respect to earn some respect !!!...