Nu we een "beetje uitgerust" zijn...
De heenrit : alles heel vlot verlopen en in calais of op de trein ook geen problemen gehad. Juist LRD die zonodig even terug richting Dover moest nemen

. Spijtig van het slechte weer , maar we hadden genoeg tijd.
Aankomst in het hotel... Daar komt de bruid en staan wij mee op de foto's als toeristen

Het hotel zelf was in mijn ogen gewoon beestig .. Mss beetje ouderwetser maaaaar deftige bedden , proper opgemaakt, digitale tv, propere badkamer ... Heel lekker eten in het restaurant , want dat kan deftig tegenslagen in Engeland !!
De meeting zelf : we hadden een mooie opstelling gemaakt .. Spijtig dat we in de club zone gewoon stonden want daar stonden uiteraard ook veel "gewone" auto's tussen. MAAR toch veeel positieve commentaar op de auto's en weer heel veel toffe reacties.. De kwaliteit van de meeste Engelse autos vond ik maar niks . Daarentegen die in de paddock stonden , die waren meestal echt de moeite .
Terugreis: zeer vlot verlopen.. Alleen dom dat er daar boven op de trein moesten gaan staan..
De casualties: Ikke een velgje verder geborduurd, Freeky een randje geraakt, opengewaaide deur bij Peugeotfreak en op COP zijn gardebou terechtgekomen, Erilanda bumper en zijlijst geraakt (ergens door een put in de weg vermoed ik) ... Almost een kettingbotsinkje

.
Random : leuke roadtrip . Zeer goed gelachen en geamuseerd. Ben blij dat alles vlot verlopen is want ik had er echt wel stress voor. Voor herhaling zeker vatbaar.
Heel leuk om ook gouden zeemvelleke en me julie derbij te hebben. En ne Dikke proficiat he maat !!! Heel sjiek gedaan.
En nu pics posten, en dan wacht ik vooral op die van Mich hare kodak