2007 - Peugeot 207 SW - twoofive
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
thx!
ik doe mijn best om er overall foto's op te zetten
update van vandaag(en de helft van vorige week
)
ik ben al ff niet meer online om de reden dat ik aan het verhuizen ben, jaja, twoofive woont samen met zijne sjattie chrisje!
ik hoop ginds snel internet te hebben, dan i'll be on!
(degenen die mss eens een kijkje willen komen nemen, of ff langswillen komen, contact me!)
groeten en tot een van dees!
ik doe mijn best om er overall foto's op te zetten

update van vandaag(en de helft van vorige week

ik ben al ff niet meer online om de reden dat ik aan het verhuizen ben, jaja, twoofive woont samen met zijne sjattie chrisje!
ik hoop ginds snel internet te hebben, dan i'll be on!
(degenen die mss eens een kijkje willen komen nemen, of ff langswillen komen, contact me!)
groeten en tot een van dees!
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
Nieuw fotos
Nieuwe fotos van 2 o 5 zijne bak. Hij legt zijn updates nog wel uit hier zodra hij internet heeft 

Sax* 1.5 HDI +Sold+
307 2.0 HDI +Sold+
Cli* sport 1.5 DCI +companycar+
Sl*pel 1.3 4stra company
307 2.0 HDI +Sold+
Cli* sport 1.5 DCI +companycar+
Sl*pel 1.3 4stra company
-
- Pug Driver
merci joris voor de pics!
ondertussen heb ik er ook wat gemaakt, vooral van het totaalbeeld van de sw
de velgen zijn dus mat zwart gecoat, de remklauwen zijn glanzend rood, en twee dagen voor de trackday kreeg ik de ingeving om de matte velgen een wit randje te geven
missie dik geslaagd zeg ik zelf
ondertussen zijn de voorste ruiten ook terug gedaan, dit maal met een meer licht doorlatende, maar volledig zonnewerende folie
piccas!:

voila!
de updates zullen mekaar nu wel niet zo snel opvolgen, met de verhuis en het samenwonen komt er het een en ander bij kijken
ondertussen heb ik er ook wat gemaakt, vooral van het totaalbeeld van de sw

de velgen zijn dus mat zwart gecoat, de remklauwen zijn glanzend rood, en twee dagen voor de trackday kreeg ik de ingeving om de matte velgen een wit randje te geven

missie dik geslaagd zeg ik zelf

ondertussen zijn de voorste ruiten ook terug gedaan, dit maal met een meer licht doorlatende, maar volledig zonnewerende folie

piccas!:

voila!
de updates zullen mekaar nu wel niet zo snel opvolgen, met de verhuis en het samenwonen komt er het een en ander bij kijken

pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti