2007 - Peugeot 207 SW - twoofive
Moderator: P-unit
-
twoofive
- Pug Driver
thx iedereen!!!!!het was idd echt geen leuk nieuws om de dag mee te beginnen, zeker niet als je weet dat chrisje op ong 4 maanden zat, maar de miskraan is op ong 3 maandan gebeurd en was volledig spontaan, ze heeft er echt niks van gemerkt gehad
maar omdat de hormonen nog in 'zwangerschapsmodus' staan, was er lichamelijk ook geen verdere verandering
wij die er dus zalig van uitgingen een baby te krijgen waren dus enorm geschokt na het telefoontje van de dokter
allemaal mega bedankt voor de steun, doet echt goed om te lezen
big thanxxxxx!!!!
maar omdat de hormonen nog in 'zwangerschapsmodus' staan, was er lichamelijk ook geen verdere verandering
wij die er dus zalig van uitgingen een baby te krijgen waren dus enorm geschokt na het telefoontje van de dokter
allemaal mega bedankt voor de steun, doet echt goed om te lezen
big thanxxxxx!!!!
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
tunerke007
WTFtwoofive schreef:thx iedereen!!!!!het was idd echt geen leuk nieuws om de dag mee te beginnen, zeker niet als je weet dat chrisje op ong 4 maanden zat, maar de miskraan is op ong 3 maandan gebeurd en was volledig spontaan, ze heeft er echt niks van gemerkt gehad![]()
maar omdat de hormonen nog in 'zwangerschapsmodus' staan, was er lichamelijk ook geen verdere verandering![]()
wij die er dus zalig van uitgingen een baby te krijgen waren dus enorm geschokt na het telefoontje van de dokter![]()
allemaal mega bedankt voor de steun, doet echt goed om te lezen![]()
big thanxxxxx!!!!
-
twoofive
- Pug Driver
tijd voor nog eens een updateje
en positief deze keer
ik ben de dinsdag nieuw schoeisel gaan halen voor de sw, this time the wheels he has to have
na een rit van een 90 km richting merksplas konden we (ik en kvh) gaan goochelen met the wheels
ik heb dus de velgen van kvh overgekocht, de borbet td's
na het aankomen zijn we begonnen met passen:
eerst vooraan eens proberen met et 30, no fit
dan een spoorverbreder van 15mm ertussen, véry nice result!
daarna eentje van 20mm etrussen gepast, was nog nicer, maar iets te breed
dus, vooraan de velg met spoorverbreder van 15mm ertussen

dat was vooraan dus
dan was achteraan aan de beurt, dezelfde velg, et35, eerst gepast met een spoorverbreder van 30mm, was een bangelijk zicht, lekker uit de kas, maar aangezien de sw ook moet kunnen geladen worden no option
dan eentje van 20mm ertussen, ideal fit!

toen was dat al in orde!
dan maar buitengereden,

en nog een sfeerpiccie:

op de velgen heb ik gisteren en vandaag dus rondgereden, om eens na te gaan of ze niet raken of dergelijke, en nope, niks raken of schuren
de velgen zijn er ondertussen weer af, mooi gepoetst en opgeborgen voor na de winter
en positief deze keer
ik ben de dinsdag nieuw schoeisel gaan halen voor de sw, this time the wheels he has to have
na een rit van een 90 km richting merksplas konden we (ik en kvh) gaan goochelen met the wheels
ik heb dus de velgen van kvh overgekocht, de borbet td's
na het aankomen zijn we begonnen met passen:
eerst vooraan eens proberen met et 30, no fit
dan een spoorverbreder van 15mm ertussen, véry nice result!
daarna eentje van 20mm etrussen gepast, was nog nicer, maar iets te breed
dus, vooraan de velg met spoorverbreder van 15mm ertussen

dat was vooraan dus
dan was achteraan aan de beurt, dezelfde velg, et35, eerst gepast met een spoorverbreder van 30mm, was een bangelijk zicht, lekker uit de kas, maar aangezien de sw ook moet kunnen geladen worden no option
dan eentje van 20mm ertussen, ideal fit!

toen was dat al in orde!
dan maar buitengereden,

en nog een sfeerpiccie:

op de velgen heb ik gisteren en vandaag dus rondgereden, om eens na te gaan of ze niet raken of dergelijke, en nope, niks raken of schuren
de velgen zijn er ondertussen weer af, mooi gepoetst en opgeborgen voor na de winter