guS
207, berline,CC en SW Van scoops-shops tot product
Moderator: P-unit
-
peugeotfreak
datis geen cd wisselaar dat is gewoon een cd magazijn, daar kan je een aantal cd's in steken om gemakkelijk van cd tewisselen in je radio cd speler, vind ik ook minder, maarja dat is een din formaat steek er een instrument houdertje in met een aantal metertjes en het is opgelost
peugeotfreak is the name so peugeot is the game
Heb em gister mogen testen, we mochten alleen vrij testrijden voor een kwartierke...
Maar aangezien ik een beetje verkeerd gereden ben werd da kwartierke iets meer dan anderhalf uur
Ik kan u wel zeggen, hij is zwaar getest en goedgekeurd door mijzelve...
Het ging hier voor alle duidelijkheid over een 1.6 benz 110pk
Grtz
Maar aangezien ik een beetje verkeerd gereden ben werd da kwartierke iets meer dan anderhalf uur
Ik kan u wel zeggen, hij is zwaar getest en goedgekeurd door mijzelve...
Het ging hier voor alle duidelijkheid over een 1.6 benz 110pk
Grtz
West Coast Kenens @ your service !!!
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
schoon autoke.. valt wat van te maken..
sommige zullen zeggen dat die opening in de neus te groot is..
( zoals peugeot nu wel de toer opgaat en audi ook een hoog maar minder breed gat heeft in de neus )
maar hier is de oplossing om die zwarte lat samen met de opnening erboven gewoon dicht te maken in koestwerkkleur en ineen laten overkomen met koetswerk en eronder grille naar keuze..
lekker sportief en niet goedkoop uitziend zoals nu
sommige zullen zeggen dat die opening in de neus te groot is..
( zoals peugeot nu wel de toer opgaat en audi ook een hoog maar minder breed gat heeft in de neus )
maar hier is de oplossing om die zwarte lat samen met de opnening erboven gewoon dicht te maken in koestwerkkleur en ineen laten overkomen met koetswerk en eronder grille naar keuze..
lekker sportief en niet goedkoop uitziend zoals nu
(",)
die spiegels is wel om een zeer specifieke reden en die ik als vader alleen maar kan toejuichen. Met deze spiegel kan je dus een klein kind dat op zijn fiets zit wel degelijk opmerken, iets wat met de oudere generatie spiegels niet mogelijk is. En vermits dit op basis is van een europese verordening gaan alle andere auto's hetzelfde moeten ondergaan