Hierbij stel ik mijn net aangekochte peugot 205 gti voor. De motor is geen originele 1.6 meer maar de 1.9 van een peugot 405sri, het blok is ontworpen op basis van een 205 blok. Deze draaide ook niet bij de aankoop.
De kas staat er redelijk proper bij, 1 buil in de koffer en 1 gat in de bodemplaat die gelast moet worden, niks erg dus. Ook de originele lak staat er mooi bij, eens laten detailen en alles is weer inorde.
wat zijn de plannen?
- mechanisch volledig inorde plaatsen (nieuwe bussen waar nodig, bodem opnieuw met anti roest behandelen,...
- Kijken of het waard is om in deze motor te investeren, anders kijken om er een 1.9 gti blok in te stoppen
- zetels plaatsen
- buil laten uitbuilen + detailen
- 1.9 gti velgen plaatsen, ori velgen houden voor semi's
- rondrijden

Toen we hem gingen halen:

foto van het gat in de bodem, hoogst waarschijnlijk komt het van de achterbrug die tegen de bodem schuurt. Valt perfect te lassen volgens mijn buur.

en als laatste eentje waar ik bezig was, de motor draait ondertussen al. De relais die de brandstofpomp aanstuurt is kapot met als gevolg dat de motor geen benzine kreeg, de relais werkt als je hem bedient met schroevendraaier. Een nieuwe is besteld.
Let ook op de homemade brug

Als iemand stukken weet liggen of ergens een webshop of dergelijke weet, PM me gerust!
groeten