2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco
Moderator: P-unit
hoezo nie in regel ?
heeft toch geen belang welke velgen daar nu opzitten zolang ge in de tolerantie valt, en nie met spacers werkt en niet uit de kasten komt.
zijde volgens de wet toch in orde nie ?
kunne die manne nie veel doen.
en zoals happy zegt, als er nie staat dat ge naar keuring moet zou ik daarmee ook nie gaan ze.
is verlaging gekeurd geweest ?
want die moede normaal wel laten keuren bij keuring voor ongeval.
zonneband is die te groot ?
dan zoude die er best afnemen.
heeft toch geen belang welke velgen daar nu opzitten zolang ge in de tolerantie valt, en nie met spacers werkt en niet uit de kasten komt.
zijde volgens de wet toch in orde nie ?
kunne die manne nie veel doen.
en zoals happy zegt, als er nie staat dat ge naar keuring moet zou ik daarmee ook nie gaan ze.
is verlaging gekeurd geweest ?
want die moede normaal wel laten keuren bij keuring voor ongeval.
zonneband is die te groot ?
dan zoude die er best afnemen.
Natuurlijk eens m standaard oogt, kan m nix meer zeggen he... Hij kan achteraf de PV toch ni aanpassen of een nieuwe schrijven...
En zoals ik al zei, de verlaging kan m toch ni bewijzen... Wat weet hij dr nu van? Het is een sport uitvoering die ik heb...
Gewoon de band dr af dan maar???
Al gaat dat wel enorm veel hartzeer geven zenne
Vond m altijd al zo mooi...
En zoals ik al zei, de verlaging kan m toch ni bewijzen... Wat weet hij dr nu van? Het is een sport uitvoering die ik heb...
Gewoon de band dr af dan maar???
Al gaat dat wel enorm veel hartzeer geven zenne
Vond m altijd al zo mooi...
ik zou alvast nie nor de flikke rijden met originele wielen
als die daar meer komen bij die mensen zien ze iedere keer uwe auto staan
op de goca site kunde zien of die bandenmaat mag op uw auto dacht ik
als die daar meer komen bij die mensen zien ze iedere keer uwe auto staan
op de goca site kunde zien of die bandenmaat mag op uw auto dacht ik
Peugeot 207 Sporty || Wit 5deurs || 1.6 VTi (Variable Valve Lift and Timing injection) 120pk 88kw
Dat is waar ja...
Op de GOCA site is mn PVG nr niet gekend
Nuja, kzal het wel merken he...
Donderdag gaan ik m nog ns laten uitlijnen, lichten afstellen en alle (extra) verlichting afkoppelen en een stukje van de zonneband afdoen (uiteindelijk gaat m dr misschien helemaal afgaan... )
Vrijdag gewoon naar de keuring en duimen maar...
Grtz
Op de GOCA site is mn PVG nr niet gekend
Nuja, kzal het wel merken he...
Donderdag gaan ik m nog ns laten uitlijnen, lichten afstellen en alle (extra) verlichting afkoppelen en een stukje van de zonneband afdoen (uiteindelijk gaat m dr misschien helemaal afgaan... )
Vrijdag gewoon naar de keuring en duimen maar...
Grtz
Zo de afregeling van de lampen is nagekeken in de Auto5 in Hasselt.
De uitlijning is ook al opnieuw gebeurd bij banden Lambrecht in Houthalen.
Heb eens gevraagd wat zij dachten van de velgen en volgens een kerel daar, is het grootste probleem de bandenmaat, buiten dat het hart van de velg een beetje uitsteekt. De rand zit wel net binnen de kassen, maar vanuit het hart gaan de spaken lichtjes naar buiten.
Het zijn dus 18" velgen 8 breed, Hierop licht een "gestretchte" 215/35/R18 en deze wijkt dus net meer dan 2% af van de 195/55/R16 standaard velgen volgens een klein rekenblad in excel... , maar dat kan toch zowiezo niet kloppen, als een band "gestretcht" wordt, gaat de omtrek toch net een beetje kleiner worden?
Om goed te zijn zou het een 215/40/R18 of 225/35/R18 moeten wezen van band... Wa ne zever eigenlijk he...
Die man raadde me aan om de 215/40 te steken, zodat je toch een klein beetje meer demping hebt, al houd ik niet van die gestretchte look en zou ik er eigenlijk de juiste maat op willen, met velgrandbeschermer, maar dat zou dus een 235 zijn en al helemaal niet meer goed... Dus denk ik toch maar voor de 215/40 te gaan, als ze van het uitsteken niets zeggen vrijdag...
Grtz
De uitlijning is ook al opnieuw gebeurd bij banden Lambrecht in Houthalen.
Heb eens gevraagd wat zij dachten van de velgen en volgens een kerel daar, is het grootste probleem de bandenmaat, buiten dat het hart van de velg een beetje uitsteekt. De rand zit wel net binnen de kassen, maar vanuit het hart gaan de spaken lichtjes naar buiten.
Het zijn dus 18" velgen 8 breed, Hierop licht een "gestretchte" 215/35/R18 en deze wijkt dus net meer dan 2% af van de 195/55/R16 standaard velgen volgens een klein rekenblad in excel... , maar dat kan toch zowiezo niet kloppen, als een band "gestretcht" wordt, gaat de omtrek toch net een beetje kleiner worden?
Om goed te zijn zou het een 215/40/R18 of 225/35/R18 moeten wezen van band... Wa ne zever eigenlijk he...
Die man raadde me aan om de 215/40 te steken, zodat je toch een klein beetje meer demping hebt, al houd ik niet van die gestretchte look en zou ik er eigenlijk de juiste maat op willen, met velgrandbeschermer, maar dat zou dus een 235 zijn en al helemaal niet meer goed... Dus denk ik toch maar voor de 215/40 te gaan, als ze van het uitsteken niets zeggen vrijdag...
Grtz
-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
- Locatie: Oiljst
Da gelooft ge toch zelf niet hoop ik Bij mijn weten zijn getrokken banden nog steeds niet door de keuring te krijgen. Nu, dees is wel niet echt neig e, 215 op een 8 breed.. Kan idd goed zijn dat ze der over kijken_Tom_ schreef:naar dat stretchen kijken ze niet.
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!