ik ben fan
2001 - Peugeot 406 SV - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
kevinsbreak
- Contacteer:
-
black bad ass
-
Freaky Freeky
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
nope dagje verlof genomen en een brug gereserveerdbij ons
de koppeling was dus gaar aan de kant van de drukgroep, stonnd geen groef meer in, wss omdat ze slipte op de olie van de boit/motor; ik heb de krukas keerring vv en ook de dichting van de primaire as.
de koppelingspomp lekte ook dus ook maar meteen vervangen, hij rijdt weer gelijk nieuw, ik kan weer gummi's make
de koppeling was dus gaar aan de kant van de drukgroep, stonnd geen groef meer in, wss omdat ze slipte op de olie van de boit/motor; ik heb de krukas keerring vv en ook de dichting van de primaire as.
de koppelingspomp lekte ook dus ook maar meteen vervangen, hij rijdt weer gelijk nieuw, ik kan weer gummi's make
f
http://www.peugeot-club.ch/start.html
sweinfurt 2006,er staat er nog enen op van u in actie
heb nu tijd hé
sweinfurt 2006,er staat er nog enen op van u in actie
heb nu tijd hé
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
Re: wesly's 406 [2001]
de 406 heeft ondertussen bijna 180 000 km, bolt nog altijd super fijn, alleen heb ik een licht "klokkend" geluid in de motor geen echt metaal geluid...
omdat de distriebutie riem toch bijna aan vervanging toe is, vandaag effe alles losgedaan om dan is naar de klepstoters te zien, zo op het eerste zicht zie ik er niks mis aan, kan ze niet induwen met de hand

omdat de distriebutie riem toch bijna aan vervanging toe is, vandaag effe alles losgedaan om dan is naar de klepstoters te zien, zo op het eerste zicht zie ik er niks mis aan, kan ze niet induwen met de hand

Re: 2001 - Peugeot 406 SV - Pug(z)ot
Jah jah op het eerste zicht , ma blijkt nu wel anders te zijn.