advertentie Nova reclame

1993 - Peugeot 309 - Steven

Moderator: P-unit

Steven

Bericht door Steven »

net 4 nieuwe bandjes besteld, hopelijk begin volgende week in huis zoda we ze op de velgen kunnen draaien en de speedlines terug onder de auto kunnen. Het zijn vredestein sporttrac 3 geworden, ze kregen een toch een vrij goede all-round waardering dus we zullen wel zien! Als iemand daar al ervaring mee heeft mag hij het altijd vermelden!
Axel
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Axel »

en, we gaan dit exemplaar kunnen bezichtigen zondag a.s.?
Steven

Bericht door Steven »

Nee, ik was niet van plan om naar pugday te komen omdat de 309 momenteel totaal niet naar mijn zin staat. (barst in de voorbumper, barst in de grille, wintervelgen, nog niet tegoei opgepoetst na de winter, ...) Als hij eens een keer deftig staat zal hij wel eens ergens te zien zijn. Toch leuk dat er interesse is!
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

uw gril kunt ge binnenkort steken

door het koude weer heb ik er lange tijd niet aan kunnen werken, maar het weer van de komende week belooft veel beterschap :wink:
Steven

Bericht door Steven »

bwah het steekt toch niet op een paar weken zalle, ik ben trouwens aan het twijfelen om de hele neus dan te laten spuiten, en in een keer de ruit te vervangen want daar zit ook een beetje roest onder en de ruit op zich heeft heel veel steenslag, maar langs de andere kant is het een beetje een bodemloze put waar je geld blijft induwen eh... Achja k bekijk het nog wel! Ik hoor het wel als hij klaar is!
Steven

Bericht door Steven »

Afbeelding
Ent pakketje is binnen 8)
Morgen zullen we ze is op de velgen trekken, donderdagavond heb ik een afspraak om de uitlijning te controleren en dan zullen ze er na het weekend wel opsteken. Eindelijk.
Steven

Bericht door Steven »

Velgen steken der weer onder! En vandaag nog een pakketje binnengekomen, een handremconsole van een gti.

Afbeelding

de 309 kenners kennen het verschil, de anderen miss niet, maar deze is veel hoger dan een originele en normaal zitten er vanboven 2 hendels voor de bediening van de achterste ruiten, maar ik ga daar een opbergvakje van maken.

Kga nog ff wachten met ze te monteren want zondag ga ik in nederland nog wa spullen halen om het interieur in een keer wa te veranderen zoals een grijze vloermat, zwarte gordels, ...
supamonkey4x

Bericht door supamonkey4x »

Mooie updates. Hoe bevallen de vredesteins?
Steven

Bericht door Steven »

Tot nu toe goed, maar ze liggen der nog maar een goei 500 km onder eh kameraad :lol: Veel regen of andere toestanden hebben ze nog nie gezien! Achter een paar weken weet ik meer :) Droog zijn ze alvast goed, limieten heb ik nog nie bekeken, eerst wa inrijden. De Falken's waren op droge baan extreem goed maar konden bij regen extreem vies uit den hoek komen... Deze is normaal gezien wa allrounder, alleeh daar heb ik hem toch voor verkocht. Een klein minpunt, ze hebben geen velgbescherming, vind ik achteraf gezien eigenlijk wel spijtig, want een band met velgbescherming ligt mooier op een velg. (Vind ik!)
Den Hans
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

Ja, anders staat die zo bol hé...
Steven

Bericht door Steven »

idd...
supamonkey4x

De sportrac 2 heeft wel velgbescherming dacht ik, maar er zijn geen 15"ers van :lol:
Steven

Bericht door Steven »

aghja, ze liggen er nu onder, en ze zullen nog wel ffkes blijven liggen! :) ne kilometer of 40.000 :P
Steven

Bericht door Steven »

Vandaag een trip naar Nederland gemaakt en het een en ander meegbracht voor de 309.

-grijs vloerkleed 8)
-zwarte gordels 8)
-dashboard met toerenteller 8)
-achterbumper
-interieurtje (als reserve ofzo :? :D )
-achterlichten (miss voor een experimentje :oops: )
-voorruit (de mijne is precies gezandstraald)

En nog zowa klein prullen, we kunnen dus weer een tijdje verder! pics van de inbouw zullen wel is volgen.

Da groen vloerkleed en die groene gordels gaan er dus eindelijk uit! Iemand interesse? :P
supamonkey4x

Leuke updates :wink:
Gesloten

Terug naar “30x”