2001 - Peugeot 306 Francorchamps - Dragoon
Moderator: P-unit
in the meanwhile:
(de oude bougies en rechts de nieuwe die er nu in zitten, NGK met dubbele massa)
het rare is, dat em in hoge toeren daar geen last van had
allez toch ni dak gemerkt heb...
Vonk sloeg dus over naar het blok zelf ipv naar de massa van de bougie.
ok, onder de 2.5k rpm pruttelde die wel enorm, ma da stak ik eigenlijk op de rechte lijn/decat
Hopelijk opgelost nu..
Al blijf ik mij afvragen hoe zoiets kan
(de oude bougies en rechts de nieuwe die er nu in zitten, NGK met dubbele massa)
het rare is, dat em in hoge toeren daar geen last van had
allez toch ni dak gemerkt heb...
Vonk sloeg dus over naar het blok zelf ipv naar de massa van de bougie.
ok, onder de 2.5k rpm pruttelde die wel enorm, ma da stak ik eigenlijk op de rechte lijn/decat
Hopelijk opgelost nu..
Al blijf ik mij afvragen hoe zoiets kan
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v
als ge een kras of putteke in cilinderwand of piston ofzo hebt dan zet de warmte hem daar hé => barst na x-aantal tijd
maar kheb noch de zin, noch de tijd om half da blok open te smijten
(want eens ik daar aan begin komt et er ni 'zomaar' terug op )
*edit: aha, cilinderlektest *adds to list*
maar kheb noch de zin, noch de tijd om half da blok open te smijten
(want eens ik daar aan begin komt et er ni 'zomaar' terug op )
*edit: aha, cilinderlektest *adds to list*
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v
pics:
Koppeling is vrij verslete precies, drukgroep heeft ook in de klappen gedeeld
Van de diff schiet ni veel meer over net als van de behuizing van gearbox zelf..
En vliegwiel heeft ook nen nest kappen der in.
Heatwrap aan de uitlaatcollecteur is doordrenkt mee boite olie dus gaak weer moeten prutsen om die der vanonder te hale en opnieuw doen
blijf mij afvrage hoe zo ne carnage kan btw...
Koppeling is vrij verslete precies, drukgroep heeft ook in de klappen gedeeld
Van de diff schiet ni veel meer over net als van de behuizing van gearbox zelf..
En vliegwiel heeft ook nen nest kappen der in.
Heatwrap aan de uitlaatcollecteur is doordrenkt mee boite olie dus gaak weer moeten prutsen om die der vanonder te hale en opnieuw doen
blijf mij afvrage hoe zo ne carnage kan btw...
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Op een 2uur lag alles der al van onder
andere gearbox, diff, koppeling en drukgroep liggen al klaar
vliegwiel ook ma da moetek noges goe bekijken (en mss afdraaien )
maaar de heatwrap en collecteur moete er ook vanonder, en das heel wa werk want die zit gans onder de olie en kwordt ziek van de geur
(vooral tegen dit zie ik enorm op)
andere gearbox, diff, koppeling en drukgroep liggen al klaar
vliegwiel ook ma da moetek noges goe bekijken (en mss afdraaien )
maaar de heatwrap en collecteur moete er ook vanonder, en das heel wa werk want die zit gans onder de olie en kwordt ziek van de geur
(vooral tegen dit zie ik enorm op)
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v