1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
eindelijk foto's
in begin
fase1 klep gevonden
309asje passen met pts'en
:twisted:BREED EN BRUUT
1.6voortrein met pts
not gonna work
in begin
fase1 klep gevonden
309asje passen met pts'en
:twisted:BREED EN BRUUT
1.6voortrein met pts
not gonna work
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
een vb van de elende
byebye body 2
byebye body 2
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
@pugzot: is jaren plan ze...
Eerste stap is body 3 oplappen zelfs nog niet strak zetten,
En dat zal al heel karwei zijn...
Morgen eens foto's proberen te gaan pakken.
Eerste stap is body 3 oplappen zelfs nog niet strak zetten,
En dat zal al heel karwei zijn...
Morgen eens foto's proberen te gaan pakken.
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
ooit komt dat hier nog wel goe..
ge kunt da voorste stoel bevestiging gewoon ne dikwandige koker van L->R tegen de dorpels en in de middeconsole lasstn he, en de achterste met een ijzeten lat ( ge kan gaan tot 6mm als ge originele zetels gaat zetten )
hebt ge geen rechts gti vleugelke meer over ?
ge kunt da voorste stoel bevestiging gewoon ne dikwandige koker van L->R tegen de dorpels en in de middeconsole lasstn he, en de achterste met een ijzeten lat ( ge kan gaan tot 6mm als ge originele zetels gaat zetten )
hebt ge geen rechts gti vleugelke meer over ?
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
Seune onze Robby wel wel..
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
voor de fotogeile forumlede
BODY 3(met linkse deur in van body 2)
een dezer koffer van black legend der op zwieren dat het er ni in regend...
ducktape zit nog rond raam van transporteren, stond achterstevoor op remork zonder een kofferklep en om te vermijde dat raam tijdens de rit uit rubber schoot door rijwind.
passagierskant
chauffeurkant
voeteinde chauffeurkant
BODY 3(met linkse deur in van body 2)
een dezer koffer van black legend der op zwieren dat het er ni in regend...
ducktape zit nog rond raam van transporteren, stond achterstevoor op remork zonder een kofferklep en om te vermijde dat raam tijdens de rit uit rubber schoot door rijwind.
passagierskant
chauffeurkant
voeteinde chauffeurkant
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
da ziet eruit als .. gewichtsbesparing
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
Ja maar dan zouden er beter bij mij paar kilo's af.
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
ge zijt ni alleen man
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
vandaag weer wat aan body 1 gedaan...
de dwarslat van zetels der uit gehaald en proper gezet voor morgenavond dwarslat van body 2 der in te zetten en scheur bodem ook te laten lassen...
en der zit body NR 4 aan te komen...
body 4 is fase 1 onder de fases 1, ne 84 of 85, frans zonder papieren en Pertotal...
Linkse chassisbeen is KROM, zelfs het schutbord is geraakt...
Maar het is ne fase 1 met nog de smalle middentunnel en op de schade na heeft de body geen roest...
wordt een ramp om deze te redden, maar wil het proberen...
dit wordt uiteindelijk hopelijk de goeie...
body 3 zal dan ook donor worden voor body 4 en van body 1 zal motor interieur en zo komen...
of moet een goed bod krijgen voor body 3...
de dwarslat van zetels der uit gehaald en proper gezet voor morgenavond dwarslat van body 2 der in te zetten en scheur bodem ook te laten lassen...
en der zit body NR 4 aan te komen...
body 4 is fase 1 onder de fases 1, ne 84 of 85, frans zonder papieren en Pertotal...
Linkse chassisbeen is KROM, zelfs het schutbord is geraakt...
Maar het is ne fase 1 met nog de smalle middentunnel en op de schade na heeft de body geen roest...
wordt een ramp om deze te redden, maar wil het proberen...
dit wordt uiteindelijk hopelijk de goeie...
body 3 zal dan ook donor worden voor body 4 en van body 1 zal motor interieur en zo komen...
of moet een goed bod krijgen voor body 3...
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
dwarslat zit er in...
next up vloer behandelen en tapijt er in
vandaag nog een onvrijwillig oliewisseltje kunnen doen op de sequel...
gvd
en een dezer setje 1.9 velgskes onder the sequel zetten.
next up vloer behandelen en tapijt er in
vandaag nog een onvrijwillig oliewisseltje kunnen doen op de sequel...
gvd
en een dezer setje 1.9 velgskes onder the sequel zetten.
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
miljaar, gij maakt er werk van
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
Amai de werken gaan goed vooruit. Tegen volgend jaar rijvaardig?
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
@jurgen dit is maar de "keuring body" hoor, bij deze kijk ik niet zo nauw maar heb wel graag dat de stoelen goed vast staan...(al is deze body niet helemaal verloren hoop hoor)
bij body 3 moet er ander dakplaat en bril op en body wordt langs binnen ook bodem volledig afgelast...
bij body 4 moet op rechtbank en links ander chassisbeen en bril op en ook weer bodem volledig aflassen...
Voor body 4 ben ik trouwens bezig bij peugeot voor attest van productiedatum proberen te bemachtigen(naar het schijnt zou ge hem hier toch mee ingeschreven krijgen(zou moeten...))
zowel body 3 als body 4 hebben der specifiek voor en nadelen, zullen zien welke het wordt.
denk dat ik op einde van de rit 2 gti's ga over houden:twisted:
@jones: 23 mei trouwen we... valt het financieel plaatje dan mee dan zal de gti snel gekeurd zijn...
in principe is het handremkabels, korte stijve remleidingskes naar de trommels, vooraan 1 fusee wisselen(speling op lager), k&n filter, sensor in radiator versteken, bumpers, verbreders, lichten , zetels en wielen en body 1 is klaar.
een weekendje werk en dien is klaar voor te rijden(daarom niet mooi, wel in orde)
tegen dan hoop ik body 3 ook strak te hebben voor dan daar alles op over te bouwen(na de keuring)...
Voor zowel gti als the sequel ben ik bezig verstevigingsplaatjes te maken voor aan den binnenkant de B stijl - dorpel te verstevigen om losscheuren tegen te gaan.
een soort scheven T die ge ondersteboven der tegen last...
bij body 3 moet er ander dakplaat en bril op en body wordt langs binnen ook bodem volledig afgelast...
bij body 4 moet op rechtbank en links ander chassisbeen en bril op en ook weer bodem volledig aflassen...
Voor body 4 ben ik trouwens bezig bij peugeot voor attest van productiedatum proberen te bemachtigen(naar het schijnt zou ge hem hier toch mee ingeschreven krijgen(zou moeten...))
zowel body 3 als body 4 hebben der specifiek voor en nadelen, zullen zien welke het wordt.
denk dat ik op einde van de rit 2 gti's ga over houden:twisted:
@jones: 23 mei trouwen we... valt het financieel plaatje dan mee dan zal de gti snel gekeurd zijn...
in principe is het handremkabels, korte stijve remleidingskes naar de trommels, vooraan 1 fusee wisselen(speling op lager), k&n filter, sensor in radiator versteken, bumpers, verbreders, lichten , zetels en wielen en body 1 is klaar.
een weekendje werk en dien is klaar voor te rijden(daarom niet mooi, wel in orde)
tegen dan hoop ik body 3 ook strak te hebben voor dan daar alles op over te bouwen(na de keuring)...
Voor zowel gti als the sequel ben ik bezig verstevigingsplaatjes te maken voor aan den binnenkant de B stijl - dorpel te verstevigen om losscheuren tegen te gaan.
een soort scheven T die ge ondersteboven der tegen last...
Re: 1987- Peugeot 205 1600 gti - 205tunerke
Ja alow, da zijn al serieuze werken zenne. Succes zou ik zeggen.