advertentie De Metro reclame

2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

607

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver

Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s

Bericht door jurgen_s »

gij rijdt veel kalmer dan mij

ik vertrek regelmatig volle bak aan het verkeerslicht omdat ik het niet laten kan, neem ronde punten met het mes tussen de tanden, enz.... enfin, allemaal zaken die belastend zijn voor de mechaniek.

ik had eigenlijk al veel vroeger serieuze kosten verwacht, maar eigenlijk houdt ze het vrij goed uit
dtm-driver

Bericht door dtm-driver »

How... Stiekem ne agressieveling int verkeer...
Zelfs nu ze lager ligt nog zo rijden? Jij sloeber :mrgreen:

Stiekem mijn slee op fanse topic gebruiken enz.. shame on you :N :lol:
Die franse weten dus nie hoe ze ne slee moeten pimpen :mrgreen:
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

stiekem
neje zenne

ze vroegen achter foto's van de belgische 607's en die hebben ze gekregen :mrgreen:
en de reacties waren alleen maar positief. wij kunnen die fransen nog iets leren :Y

en agressief.... ik eis eerder mijn plaats op in het verkeer. en da's op de ene moment al wat meer dan de andere afhankelijk van waar en wie.
dtm-driver

Bericht door dtm-driver »

Idd die franse zijn maar gewoontjes...
waarom gene foto van uwe slee erbij gedaan?
mag ook zeker gezien worden!

Is erg geworden met het hedendaags verkeer.
pinkers overbodig, lichten overbodig, aan de minimale snelheid houden is moeilijk voor sommigen...
Zelfs remmen op een oprit van dik 200m...

Met zo ne slee kunde idd uw plek opeisen :mrgreen:
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

die staat er toch bij? misschien een paar posts ervoor of in een ander topic... maar ze staat er al uitgebreid bij
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

vandaag net te laat fleske cola zien liggen op baan en het vol geraakt met mijn linkerwiel. ik heb het in mijn spiegel letterlijk zien exploderen en over heel de weg zien verspreid worden. luide klop gehoord links en bij aankomst gezien dat er een kap van ongeveer 1 cm lengte in de drempel zit net onder mijn deur. banden zijn gelukkig nog heel, enfin zullen we morgen pas definitief weten.
Romaric

Bericht door Romaric »

Een mens vraagt hem toch af hoe dat flesje op straat geraakt hé?
Ook al voorgehad, een voorwerp op straat, met redelijk wat schade tot gevolg...
Hopelijk is er verder niets aan je wagen.
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

soms kinderen die het gevaar niet inzien
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

haha, derjuist weeral iets meegemaakt

een mercedes 350 csl draait ergens in op dezelfde plaats waar ik moet zijn. ik draai mee, maar als die voor mij een paar meter is vergereden beseft hij precies dat hij niet juist is. ik'zag het al aankomen toen bij in achteruit zette en zag dat hij op zijn veel te duur betaalde mercedes geen sensoren had staan. achteruit en los tegen die van mij natuurlijk, met het nodige gekraak. bij mij deden de voorste sensoren hun werk uitstekend :mrgreen:
hij stapte wat beduusd uit, keek naar zijn verfrommelde bumper. ondertussen stond ik er ook al bij om te zien dat er aan de mijne niets aan was buiten een kleine witte veeg :lol:
"ik heb niets, maar gij...."
hij moest eens groen lachen en bedankte met het hoofd tussen zijn benen dat ik het zo liet. als 'm komt zagen achteraf, ik heb de dashcam beelden nog.
moehahahaha, mijnen dag was weer goed :mrgreen:
zo'n duur machien en geen geld meer voor sensoren, waarschijnlijk omdat 'm dat niet nodig vond. hij als man kan toch wel parkeren zeker!
GT'tje

Bericht door GT'tje »

Dat is lachen! :Y

Zeg Jurgen, toch zeker dat jij geen verborgen schade hebt he. Want dat zou pas erg zijn.

Enkele weken geleden had ik iets gelijkaardigs. Ik zag een man nogal vreemd parkeren naast mijne auto op een parking. Hij wou perse achteruit naast mij staan. Als ik mijn auto te voet nader, stapt die man uit zijn CLS 350 CDI 4matic en ziet dat hij nogal heel scheef tussen de lijnen staat. Hij merkt ook op dat ik dat door heb. Ambetant reageert hij: 't is nogal een moeilijke plaats he, meneer. Waarop ik reageer: hoezo? Heeft die geen sensoren en een achteruitrijcamera? Ik was echt in de veronderstelling dat zo'n duur machien dat heeft. Antwoord die meneer gepikeerd: precies of uwe Peugeot dat heeft. Ikke: euh... ja natuurlijk :+ _O- _O-
Zonder nog een woord te zeggen is hij terug ingestapt en is hij een andere plaats gaan zoeken. _O- _O- _O-
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

hahaha, die heeft nu een levenslange wrok tegen peugeot :lol:
GT'tje

Bericht door GT'tje »

Ja, wie weet :lol:

Jurgen, heb je je wagen al gecontroleerd? Het zou spijtig zijn als jij schade achter de bumper zou hebben.
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

ja hoor

eens goed alles ingeduwd en over en weer bewogen en alles lijkt nog te hangen waar het moet hangen
buiten de smalle witte veeg dus geen schade
de andere zou hetzelfde willen zeggen, maar die had een paar serieuze nepen op zijn bumper. mijn nummerplaathouder die ik een paar maanden geleden gezet heb net om die reden heeft dus zijn werk goed gedaan :Y

ben nog aan't lachen met uw verhaal eerlijk gezegd :lol:
Octa+

Bericht door Octa+ »

GT'tje schreef:Dat is lachen! :Y

Zeg Jurgen, toch zeker dat jij geen verborgen schade hebt he. Want dat zou pas erg zijn.

Enkele weken geleden had ik iets gelijkaardigs. Ik zag een man nogal vreemd parkeren naast mijne auto op een parking. Hij wou perse achteruit naast mij staan. Als ik mijn auto te voet nader, stapt die man uit zijn CLS 350 CDI 4matic en ziet dat hij nogal heel scheef tussen de lijnen staat. Hij merkt ook op dat ik dat door heb. Ambetant reageert hij: 't is nogal een moeilijke plaats he, meneer. Waarop ik reageer: hoezo? Heeft die geen sensoren en een achteruitrijcamera? Ik was echt in de veronderstelling dat zo'n duur machien dat heeft. Antwoord die meneer gepikeerd: precies of uwe Peugeot dat heeft. Ikke: euh... ja natuurlijk :+ _O- _O-
Zonder nog een woord te zeggen is hij terug ingestapt en is hij een andere plaats gaan zoeken. _O- _O- _O-
Moehaha [emoji3]!
Lander

Bericht door Lander »

Nochtans dat wel standaard op een c200 cdi zit
Plaats reactie

Terug naar “60x”