2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Blijft e ferm machine.
Begint spijtig genoeg wel 'ne Turkebak' te worden. Verdiend deze eigenlijk niet. [emoji846]
Begint spijtig genoeg wel 'ne Turkebak' te worden. Verdiend deze eigenlijk niet. [emoji846]
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
verdienT [emoji6]
hihi - maar dat zal Jurgen zijn bedoeling niet zijn - wordt vlg mij echter wel wat in de hand gewerkt door de kleur van de wielen
Verstuurd vanaf mijn Lenovo B8080-F met Tapatalk
hihi - maar dat zal Jurgen zijn bedoeling niet zijn - wordt vlg mij echter wel wat in de hand gewerkt door de kleur van de wielen
Verstuurd vanaf mijn Lenovo B8080-F met Tapatalk
-
- Pug Driver
- Berichten: 5329
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Doelde ook niet op de 607 van Jurgen, maar de 607 in t algemeen zie ik hier opvallend dikwijls handen van de 'nieuwe belgen'.
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
aha op die manier [emoji6]
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Blijft nen dikken bak [emoji41]
Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Jethro op wo 25 apr 2018, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
op facebook doen ze elke maand een fotowedstrijd en de winnaar zijn foto prijkt dan als profielfoto voor de groep Passionés 607 France.
2de keer op rij staat deze erop
Nu is het de close up foto langs voor die ik hier juist gezet heb.
2de keer op rij staat deze erop
Nu is het de close up foto langs voor die ik hier juist gezet heb.
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
donkerkleurige auto is altijd prachtig als ie net gepoetst is. volgende keer voor de 1e plaats gaan
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Dag Jurgen, waar kan ik uw post terugvinden met de producten dat je gebruikt om het koetswerk te polijsten ? Heeft weer een reuze vogel lelijk huisgehouden op m'n zwarte lak. Groeten
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Hey Dirk,
http://www.peugeotforum.be/viewtopic.php?f=104&t=15623
hier gaat ge normaal gezien alles terug vinden
http://www.peugeotforum.be/viewtopic.php?f=104&t=15623
hier gaat ge normaal gezien alles terug vinden
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
jurgen_s schreef:Hey Dirk,
http://www.peugeotforum.be/viewtopic.php?f=104&t=15623
hier gaat ge normaal gezien alles terug vinden
Top Jurgen - Bedankt
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
hmmm,
deze laatste dieselbak zat ik gemiddeld aan 5.6... zonder noemenswaardig mijn rijstijl te moeten aanpassen. In de winter is het 7.6, dus 2 liter verschil tussen winter en zomer en da's gewoon teveel. Weet niet aan wat het kan liggen. Y-vormig kleppenhuis is vervangen in de winter en gaf een verschil van amper 0.2 gemiddeld. Temperatuursensor van de inlaatlucht is ook vervangen en dat deed niets af aan het verbruik.
Ook gemerkt dat de airco het in de file bijzonder moeilijk heeft. De motor loopt er zelfs van warm, heel warm. Airco afzetten is dan enigste optie om niet met oververhitte motor te zitten. Ik vermoed dat hier de ventilator de oorzaak van is, maar moet ik toch eens heel goed nakijken in mijn verlof.
deze laatste dieselbak zat ik gemiddeld aan 5.6... zonder noemenswaardig mijn rijstijl te moeten aanpassen. In de winter is het 7.6, dus 2 liter verschil tussen winter en zomer en da's gewoon teveel. Weet niet aan wat het kan liggen. Y-vormig kleppenhuis is vervangen in de winter en gaf een verschil van amper 0.2 gemiddeld. Temperatuursensor van de inlaatlucht is ook vervangen en dat deed niets af aan het verbruik.
Ook gemerkt dat de airco het in de file bijzonder moeilijk heeft. De motor loopt er zelfs van warm, heel warm. Airco afzetten is dan enigste optie om niet met oververhitte motor te zitten. Ik vermoed dat hier de ventilator de oorzaak van is, maar moet ik toch eens heel goed nakijken in mijn verlof.
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
amai dat is idd heel veel... wat kan er zoveel verschil geven tussen winter en zomer, het enige verschil is toch de temperatuur... en er zitten nu wel heel wat temperatuur gevoelige sensoren op, de buitentemp sensor, de temp sensor van het koelwater, de inlaatlucht temp sensor, dus de groene na de intercooler op de inlaatcollector en de luchtdebietmeter...
mss kan het ook te maken hebben dat hij in de zomer makkelijker kan regenereren ?
qua airco, de ventilator zou altijd op halve snelheid moeten draaien, als hij meer moeite moet doen voor zijn airco zou zijn verbruik vooral in de zomer toch hoger moeten liggen ?
het verschil kan ook niet ergens anders liggen, zoals dat ge toen problemen had met uw remklauwen ?
mss kan het ook te maken hebben dat hij in de zomer makkelijker kan regenereren ?
qua airco, de ventilator zou altijd op halve snelheid moeten draaien, als hij meer moeite moet doen voor zijn airco zou zijn verbruik vooral in de zomer toch hoger moeten liggen ?
het verschil kan ook niet ergens anders liggen, zoals dat ge toen problemen had met uw remklauwen ?
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
nope, dat verbruik is zo hoog gebleven na het wisselen van de remklauw
merk ook in de winter dat hij langer dan normaal koud blijft staan, tot zelfs de ventilatie toe naar het interieur.
Dus ja, ergens een sensor naar de kloten... maar de welke hé...
Airco blaast gewoon normaal koude lucht als ik rijd
als ik stilsta valt de airco gewoon uit. Dat merk ik bij vochtige omstandigheden waar de voorruit dan onmiddellijk aan dampt.
merk ook in de winter dat hij langer dan normaal koud blijft staan, tot zelfs de ventilatie toe naar het interieur.
Dus ja, ergens een sensor naar de kloten... maar de welke hé...
Airco blaast gewoon normaal koude lucht als ik rijd
als ik stilsta valt de airco gewoon uit. Dat merk ik bij vochtige omstandigheden waar de voorruit dan onmiddellijk aan dampt.
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Mss is gewoon het temp contact van de injectie mis, dus het groene water contact
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
sinds de nieuwe motor is 'm toch niet meer dezelfde geworden he
spijtig, 't is 'n mooi model
Verstuurd vanaf mijn Lenovo B8080-F met Tapatalk
spijtig, 't is 'n mooi model
Verstuurd vanaf mijn Lenovo B8080-F met Tapatalk