Zo zie je maar weer: een auto met een goede baanligging is zijn geld dubbel en dik waar
1986 - Peugeot 205 GTI - Darl'mat en Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
oh maar het zou allemaal nog veel veel beter kunnen, de remmen trillen bij het remmen, denk schijven krom
maar is sinds ik de blokken vervangen heb (dus echt laat remmen ging ook niet)
en de grip in de chicanes zal nooit zijn wat het moet op deze banden, eigelijk een oploopsper ofzo zou wel goed zijn af en toe
had na de zaterdag ook snel een noodreparatie moeten uitvoeren aan de rechste cardan, de mof was gescheurd en die trilde ook wat had ik de indruk, dus nieuw vet in gedaan en de mof maar geplakt met wat tape en colsonbandjes
heeft wel goed gehouden 
en de grip in de chicanes zal nooit zijn wat het moet op deze banden, eigelijk een oploopsper ofzo zou wel goed zijn af en toe
had na de zaterdag ook snel een noodreparatie moeten uitvoeren aan de rechste cardan, de mof was gescheurd en die trilde ook wat had ik de indruk, dus nieuw vet in gedaan en de mof maar geplakt met wat tape en colsonbandjes
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
vandaag hadden we ons ingeschreven vr 2 uur vrij rijden, jammer genoeg na een half uurtje begon de 205 naar rechts te trekken en te daveren...ik ben dan naar de pit gereden en gezien dat een cardanhoes stuk is gegaan en er kwam damp uit de kardan zelf...dusja
sharene heeft twee filmkes gemaakt, als t mij lukt zal ik ze is op tinternet zette
grtz
sharene heeft twee filmkes gemaakt, als t mij lukt zal ik ze is op tinternet zette
grtz
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
de werken zijn gisteren dus begonnen, de 309 staat al zonder ophanging en de kapotte kardan is er al onderuit, en is vervangen door een 309 exemplaar met bijbehorende draagarm (meer camber)
hier een filmke te woensdag
http://www.youtube.com/watch?v=sjESPp1hLvI
hier een filmke te woensdag
http://www.youtube.com/watch?v=sjESPp1hLvI