khoop wel da ge die ook gaat aansluiten
2005 - Peugeot 206 CC - Fritzz
Moderator: P-unit
-
cleaned 206
-
peugeotfreak
-
Two-Ohh-Six-Babe
thanx allemaal
De zaterdag de auto nog wat lager gelegd vanachter, dikke mercie aan Fr? en Bert voor hun pollekes vuil te maken.
Alles ging perfect los, na twee pogingen hing ie vanachter dan ongeveer 1.5cm lager.
Stopjes moet ik nog steken want hij sleept lichtjes aan bij serieuse bulten in de weg.
Vandaag dan de voorkant terug hoger leggen om op de trein te geraken
Het wordt nog een drukke week
Anyway, het resultaat

Normaal gezien krijg ik deze week nog een pakketje thuis gestuurd... Dat wordt een van de laatste up-dates
De zaterdag de auto nog wat lager gelegd vanachter, dikke mercie aan Fr? en Bert voor hun pollekes vuil te maken.
Alles ging perfect los, na twee pogingen hing ie vanachter dan ongeveer 1.5cm lager.
Stopjes moet ik nog steken want hij sleept lichtjes aan bij serieuse bulten in de weg.
Vandaag dan de voorkant terug hoger leggen om op de trein te geraken
Het wordt nog een drukke week
Anyway, het resultaat

Normaal gezien krijg ik deze week nog een pakketje thuis gestuurd... Dat wordt een van de laatste up-dates
-
dtm-driver
Nieuwe update
De motor loopt terug zoals het moet, alles zal blijkbaar opgedroogd zijn en alle fouten zijn uit de computer gewist.
Misschien ligt het wel aan de magische lucht in de Lummense hangar of de gouden handen van Pug(z)ot
Thuis gekomen, kon ik onmiddelijk aan de slag. Mijn Xenon-kit was gisteren eindelijk toegekomen. Halfuurtje zweten en hij stond erop
Veel foto's vallen daar niet van te nemen, tis maar licht he.
Voor Magny-Cours ga ik nog een paar dingen proberen te doen.
Deze winter wordt ie nog eens fatsoenlijk onder handen genomen
De motor loopt terug zoals het moet, alles zal blijkbaar opgedroogd zijn en alle fouten zijn uit de computer gewist.
Misschien ligt het wel aan de magische lucht in de Lummense hangar of de gouden handen van Pug(z)ot
Thuis gekomen, kon ik onmiddelijk aan de slag. Mijn Xenon-kit was gisteren eindelijk toegekomen. Halfuurtje zweten en hij stond erop
Veel foto's vallen daar niet van te nemen, tis maar licht he.
Voor Magny-Cours ga ik nog een paar dingen proberen te doen.
Deze winter wordt ie nog eens fatsoenlijk onder handen genomen
-
Two-Ohh-Six-Babe