advertentie Automotive Group reclame

2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

sparco

Bericht door sparco »

Jarno schreef:mja, heb dr een heel ambetant gevoel bij. Ik wou me niet echt moeien, maar langs de andere kant wou ik het weer wel...
altijd vodden hier in't straat... :roll:
Ik begrijp da wel zenne maateke, khem u dr ook doelbewust uitgelaten he, heb nix tege die klojo's gezegd over u of uwen auto of zo zenne...

En inderdaad, ze waren van dienst, maar volgens mij eveneens partijdig... Eveneens verwachtte ze mn grootvader op het bureau (zij het alleen), daar de wagen op zijn naam staat.

Waar kan ik dat vinden van dat het aanrijdingsformulier moet ingevuld worden? ben ik dan correct met te zeggen, dat het de taak is van de politie om dit op te leggen aan de tegenpartij? Anders zou er sprake kunnen zijn van een procedurefout volgens mij.
Indien ik dit zou willen aanvechten, waar moet ik dan zijn???

De velgen zijn nu eenmaal te groot en staan idd niet op de VGA, maar ze steken ook niet uit t.o.v. de bovenste rand van de kassen en ook staan dr geen spacers onder.
Ik wou dat de wagen zou kunnen gekeurd worden met deze velgen dr op, dan zouden ze wel minder piepen... :twisted:
En dan nog die zever van die zonneband, als ik m kleiner maak, schijnt de zon juist wel nog in mn ogen en als je de zonneklep verticaal omlaag zet en dan een horizontaal trekt loodrecht op die klep, zit ik nog steeds dr boven met die band. Die wetgeving trekt op niks... :evil:

Grtz
Fritzz

Bericht door Fritzz »

Er is maar één ding dat kan helpen. Comité P inschakelen. Zeg dat ook maar eens op dat bureau waar ge naartoe moet. En zeg er maar duidelijk bij dat ge de drie agenten uit het huis hebt zien komen van degene die u heeft aangereden. Volgens mij kunt ge u sterk maken dat het belangenvermenging is!! 8)
Meetingstatus: Retired...
Marty

Bericht door Marty »

ja man, pfff :?

der zulle er altijd zo wel ambetante tusse zitte ze, sijtig genoeg :x

succes er nog mee

grtz
Watco

Bericht door Watco »

Toch, zoals ze zeggen, als ge het woordje Comité P laat vallen zullen ze al wel wa voorzichtiger zijn. Als gij uw verhaal doet op de manier waarop ge het hier doet, zullen die hun wel wa gaan moeien.
Jones

Bericht door Jones »

1 gewoon zoals fritzz zegt naar het bureau gaanen comite P inschakelen
2 is net zoals bij een ongeval, dat de passagiers van de voertuigen niet mogen getuigen wegens partijdigheid en dus mogen die politie mannen ook niks verklaren of getuigen
3 een pv mogen ze nie zomaar uitschrijven, het enige wat ze kunnen doen is u naar de keuring sturen en laten zien da ge geweest zijt op den bureau
4 over da in dienst zijn of nie, een federale agent is altijd in dienst zelfs in burger kledij.

kzal u verhaal is voor leggen bij mijn maat,die is rechercheur bij de federale. :wink:
die zal der wel een antwoord op weten.
van welke afdeling waren die mannen?
(hetgeen da op de deur sta van hun combi :wink: )

das ook gewoon kloterij da die doen zenne. als menne maat en zijn collega's bij ons thuis kwamen zagen die ook da menne 106 me spoorverbreders zat van 5 en 3cm maar die hebben der nooit een woord over gezegd.
zelfs met den 205 me die sebring onder en een hels lawaai (KvH kan da bevestigen het lawaai :lol: ) mocht ik zelfs een wodka controle gewoon doorrijden.
dus da zijn gewoon agenten geweest die u willen kloten.
ma kzal is horen wa ge der aan kunt doen want das gwn machtsmisbruik.

grtz
rebelish

Bericht door rebelish »

pfff das kl*te :(

ma u zeker nie laten doen, denk dat ge nog u slag kunt halen.
btw wa doen die 3 agenten bij een van hun thuis tijdens hun dienst ?
Mag toch normaal ook nie.

Is erg dat mensen misbruik maken van hun positie.
sparco

Bericht door sparco »

Mijn ouders geven mij groot gelijk.
De politiemannen waren van het district Tienen.
Omdat ik in Linter woon, zei mn moeder, ben ik in mn volste recht om nu naar de politie van Landen te gaan en daar mn verhaal te doen en eventueel stappen te laten ondernemen...
Evenaans de maat van mn vader, raadde me aan om het hier niet bij te laten, want dit is echt intimidatie, pesterij en machtmisbruik.
Het enige probleem is dat ik niet echt getuige heb van het onbeschofte gedrag van de agent in kwestie, buiten Jarno, maar zoals gezegd zijnde, zou ik hem daar liever buiten laten... :?

Grtz
rebelish

Bericht door rebelish »

toch proberen, en die man die tegen uwe auto heeft gereden heeft feitelijk ook geen getuige.

aangezien de politie binne zat.

dus zal u woord tegen de zijne zijn hé.
en heel u verhaal doen dat de politie afwijkt van het eccidentje.
sparco

Bericht door sparco »

Ben net bij de politie ven Landen en Sint-truiden geweest, natuurlijk was dr niemand aanwezig...
Morgenvoormiddag zal ik naar het bureau in Peer gaan dan maar, deze hebben al helemaal geen verband met Tienen lijkt me wel, dus duimen maar voor een beetje begrip van hun kant... :?
Hier word een mens echt wel hoorndol van...
Dat ik donderdagvoormiddag mn wagen zou gaan laten zien, mogen ze op hun buik schrijven.
Volgens mij is het keuringsbewijs wel voldoende en ik heb trouwens herqualificatie op mn werk, om mn werk mogen blijven te doen dan. Dat heeft zowiezo net even voorrang...

Grtz
limbo

Bericht door limbo »

geen of wel dienst da maakt niet uit heeft iemand me zelf verteld

ma is idd wel klote
heb ze altijd al gehaten en zal nooit veranderen
Jones

Bericht door Jones »

ik zou rechtstreeks naar comite P gaan. er zijn slechts weinige die het niet voor hun collega's zullen opnemen dus ik denk da ge in Peer ook weinig succes zult hebben.
gewoon naar comite P gaan met uw pv, uw verhaal doen en desnoods voor het gerecht trekken.
die politiemannen hebben geen enkel recht om zomaar een pv uit te schrijven en zeker niet als ze kennissen zijn van de tegenpartij.
dat zal het comite P ook zeggen.
die zullen zelfs de pv nietig verklaren dan en een onderzoek starten.
dat kan lang duren maar je haalt er wel je gelijk mee en je schade word vergoed.
en ze zullen dan ook wel iedereen willen horen dus zal Jarno er zowiezo bij betrokken zijn. maar dat zal enkel voor een verklaring zijn en in het slechtste geval getuigen in het onderzoek.
is niet de eerste keer dat politie mensen die 'corrupt' zijn worden gesanctioneerd.
regio antwerpen heeft daar ook dikwijls last van en ik spreek uit ondervinding.
niet dat alle politie manne corrupt zijn maar er zijn er redelijk wat.
da was de raad die menne maat heeft gegeven.
gewoon zonder die manne hun weten naar comite P gaan.
je weet nooit welke districte je kan vertrouwen.

grtz
sparco

Bericht door sparco »

Eventjes de fototjes geupload...

Hier zij je hoe dicht die klootzak al stond;
Afbeelding

En hier is dus iets niet pluis aan he...;
Afbeelding

De laatste foto is genomen, nog voor dat iemand aan de wagen was geweest, als je heel goed kijkt, kan je de krasjes ook wel zien...

Het was nu ook wel toevallig, dat die flikken arriveerden, toen de man in kwestie al zo'n 5 a 10 minuten binnen was, alvorens het hele spelletje begon...
En ze zouden net weer gearriveerd zijn bij de zoon van de man thuis volgens Jarno...

Grtz[/img]
Flitz
Contacteer:

Bericht door Flitz »

Zeker nie op uwe kop laten zitten. This uw woord tegen het hunne. Da was gewoon zever verkopen en u wa intimideren.
Nie laten doen. Just stay cool. Hebben ze da opgeschreven da ge uwe auto enzoverder moest laten zien of gewoon "gezegt" ?
Sax* 1.5 HDI +Sold+
307 2.0 HDI +Sold+
Cli* sport 1.5 DCI +companycar+
Sl*pel 1.3 4stra company
sparco

Bericht door sparco »

In de verklaring staat, dat ze me laten weten hebben, dat mijn voertuig niet in regel is en dat dit zo snel mogelijk moet gebeuren... :?
205tunerke

Bericht door 205tunerke »

kunt gij dien ni met ander velge laten keuren?
:?
want als er al velge op attest sta ist dikke vinger tege dien smurf hé
:?
Plaats reactie

Terug naar “20x”