Ik begrijp da wel zenne maateke, khem u dr ook doelbewust uitgelaten he, heb nix tege die klojo's gezegd over u of uwen auto of zo zenne...Jarno schreef:mja, heb dr een heel ambetant gevoel bij. Ik wou me niet echt moeien, maar langs de andere kant wou ik het weer wel...
altijd vodden hier in't straat...
En inderdaad, ze waren van dienst, maar volgens mij eveneens partijdig... Eveneens verwachtte ze mn grootvader op het bureau (zij het alleen), daar de wagen op zijn naam staat.
Waar kan ik dat vinden van dat het aanrijdingsformulier moet ingevuld worden? ben ik dan correct met te zeggen, dat het de taak is van de politie om dit op te leggen aan de tegenpartij? Anders zou er sprake kunnen zijn van een procedurefout volgens mij.
Indien ik dit zou willen aanvechten, waar moet ik dan zijn???
De velgen zijn nu eenmaal te groot en staan idd niet op de VGA, maar ze steken ook niet uit t.o.v. de bovenste rand van de kassen en ook staan dr geen spacers onder.
Ik wou dat de wagen zou kunnen gekeurd worden met deze velgen dr op, dan zouden ze wel minder piepen...

En dan nog die zever van die zonneband, als ik m kleiner maak, schijnt de zon juist wel nog in mn ogen en als je de zonneklep verticaal omlaag zet en dan een horizontaal trekt loodrecht op die klep, zit ik nog steeds dr boven met die band. Die wetgeving trekt op niks...

Grtz