advertentie Nova reclame

2009 - Peugeot 207 CC - Nickn

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

Leo
Berichten: 195
Lid geworden op: za 13 okt 2007, 21:09
Locatie: Leerbroek (ZH/NL)
Contacteer:

Re: Nickn's 207cc => Prutsers

Bericht door Leo »

Kun je niet zelf met die inspectuer gaan rijden dan? Blijkbaar weten ze daar helemaal niet wanneer en hoe hij rammelt..
peugeotfreak
Berichten: 1370
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
Locatie: Helchteren

Re: Nickn's 207cc => Prutsers

Bericht door peugeotfreak »

da was ik ook al aan het denken waarom rijd je zelf niet rond met de inspecteur dan kan je hem persoonlijk wijzen op de geluiden die je storen, en dan als arfsluiter een andere 207 cc nemen (ene van de garage) en dan daar mee gaan rond rijden voor naar het verschil te luisteren
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Re: Nickn's 207cc => Prutsers

Bericht door Nickn »

Auto sedert gisterenavond terug, nog altijd niets aan verandert, ze zeggn da ze nieuw scharnierslot gestoken hebben enz,... maar is nie echt iets van te merken, dus juist nog keer gebeld en ga straks met de inspecteur zelf gaan rijden.

Hun standaard van de garage voor rammeling is: als je weing hoort op een vlakke baan (één zo goed als nieuwe dus) dan rammelt uwen auto niet, maar het is natuurlijk jammer dat er in belgië zoveel slechte wegen zijn zeiden ze mij.

Ge hoort gewoon de scharnieren in het dak rammelen en toch zeggn ze dat da volgens de standaard normaal is.

Nu deze middag dus met dien inspecteur gaan rijden, zegt em tis normaal dan zijn al die gasten daar gewoon doof en ga ik nog keer paar garages doen, wat al gebeurd was trouwens.

Wordt vervolgt ...
Thrill Me
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 15:31
Locatie: Zuidoost-Vlaanderen

Re: Nickn's 207cc => Prutsers

Bericht door Thrill Me »

Nickn schreef:Auto sedert gisterenavond terug, nog altijd niets aan verandert, ze zeggn da ze nieuw scharnierslot gestoken hebben enz,... maar is nie echt iets van te merken
Als ge iets niet vertrouwt in de garage, bv. bij een groot onderhoud, markeer je bougies of in dit geval het onderdeel dat vervangen dient te worden. Nadien kun je controleren of het effectief vervangen is, zoniet heb je een stok achter de hand qua bewijs.
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Re: Nickn's 207cc => Prutsers

Bericht door Nickn »

Dus de inspecteur heeft keer meegereden, dien vent is dus ook al doof want hij vond het maar gewoontjes, mij dan nen helen uitleg gegeven over bewegende delen enz,... maar niets dat te maken had met het geluid.

Erna naar een andere garage gereden, waar ik al eens geweest was en die hebben ook nog eens met mijn auto gereden en die zeiden dan wel van ja der is idd iets hoorbaar.

Kvertelde toen dat ik half uur ervoor met inspecteur had gereden en toen ze vroegen wie dat het was wisten ze genoeg, ge kunt eigenlijk zeggen dat de garage waar ik hem gekocht heb het hem wsl heeft ingefluisterd.

Nu dat mijn garage en peugeotinspecteur zeggen dat er niets hoorbaar is kan de andere garage (zo hebben ze mij toch verteld) dit niet doen via de garantie (die nog tot april loopt) omdat ze dan toch niets zouden terugkrijgen van peugeot.

Zeggen ze, als gij wilt betalen dan willen wij da gerust doen voor jou, ook al kunnen we u dan niet zeggen hoe lang het zal duren eer het in orde komt, dus tzal u wsl nen dure keer worden, kzeg ja nu komt de aap uit de mouw, zo zie je maar e, dus ik denk da mijn garage ook bezig is met dit spelleke.
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: Nickn's 207cc => Prutsers

Bericht door JordiC »

is er maar ene inspecteur?
Vraag een 2e opinie hé, en da laten doen in die garage die u wel wil helpen :)
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Re: Nickn's 207cc => zelf proberen oplossen + mening gevraag

Bericht door Nickn »

Aangezien het toch maar een welles nietes spelleke blijft ga ik het zelf proberen op te lossen, desnoods spreek ik nen keer af met 306'ke en kijken we der keer voor.

Nu keer ulder mening gevraagd:

Afbeelding
17" Rh Zw1

Afbeelding
17" dotz mugello

Afbeelding
18" barracuda Karizzma

Afbeelding
18" keskin kt4
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Nickn's 207cc => zelf proberen oplossen + mening gevraag

Bericht door Dragoon »

dotz mugello, maar dan in 18" 8)

zoniet de baracudda's
Spiritus
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 17:49
Locatie: Landen

Re: Nickn's 207cc => zelf proberen oplossen + mening gevraag

Bericht door Spiritus »

Voor de Mugello's ben ik ook wel voorstaander ;-)
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: Nickn's 207cc => zelf proberen oplossen + mening gevraag

Bericht door Steven »

RH! 8)
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Re: Nickn's 207cc => zelf proberen oplossen + mening gevraag

Bericht door Nickn »

Tfeit is wel als ik die rh'n steek dat ik wel serieus plat ga moeten gaan, wsl nog platter dan dat em nu al staat, anders gaan ze maar kleintjes tonen.
Taz Devil
Berichten: 912
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 11:04
Locatie: Oevel

Re: Nickn's 207cc => zelf proberen oplossen + mening gevraag

Bericht door Taz Devil »

mugello of die laatste keskins daar, maar ik zou geen zwart hart pakke op een blauwe wagen
edit: da is gene blauwe zeker? dat is het de schijn van de lak waarschijnlijk :)
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Re: Nickn's 207cc => zelf proberen oplossen + mening gevraag

Bericht door Nickn »

idd, tis nen zwarten, mo met al die photoshops is de kleur al wat verminderd hehe
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Re: Nickn's 207cc => Terug verlaagd

Bericht door Nickn »

Hoewel het probleem met de rammeling nog niet echt is opgelost (wordt wel aan gewerkt) kon ik het niet laten om hem terug wat lager te leggen met het goeie weer in het verschiet, en ie is ook vandeneerste keer gekeurd (om miserie met de pietjes te vermijden :) )

plaatje bij het praatje:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Regelpotje is er achteraan uitgehaald, staat nu op het laagste achteraan (voor nu dan toch), vooraan nog wat speling
Foto's bedriegen mss maar hij staat toch wel ferm laag ze nu, lager of vorige zomer.

Binnenkort ga ik de cabriomodule steken en de zoektocht naar schoon velgskes gaat verder.

Grtz Nickn
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4719
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Nickn's 207cc => Terug verlaagd

Bericht door Darl'mat »

Hoeven eigenlijk geen andere velgen op, mss deze beetje naar buiten brengen.
Gesloten

Terug naar “20x”