Ondertussen is er al weer heel wat gebeurd. Tijdje geleden ben ik op circuit gaan rijden (ecuyers), dikke leute gehad en eens het volle potentieel kunnen gebruiken.
Een week voor de circuitdag ben ik begonnen met de wagen klaar te zetten, begonnen met het monteren van een oliekoeler, de olie kwam na wat knallen in binnenbaantjes snel 130°C
Tijdens de controle van de remmen ontdekt dat 1 van de voorste schokdempers lek was, niet echt aangeraden om daar nog mee op circuit te gaan. Snel nog een ander setje zoeken dus, een hele opgave. uiteindelijk nog een setje Peugeotsport dempers kunnen kopen (nieuw). Die gemonteerd samen met -25mm veren die hier reeds klaarlagen.
daarna was het tijd voor de circuitdag zelf, de eerste maal voor mij. het geeft een ongelooflijk vet gevoel om met je "zelf gebouwde" wagen over het circuit te rijden! ik heb me rot geamuseerd. Helaas is de laatste stint de distributieriem versprongen, ik vreesde voor het ergste. eenmaal thuisgekomen de kop erafgehaald om daarna vol verwondering te zeggen dat er niets van schade is
Van de gelgenheid gebruik gemaakt om een nog scherpere nok te steken, een CatCams PT37.