advertentie Le Vin du Bâché reclame

306xtreme (308 = on the way)

Oudere topics

Moderator: P-unit

Jurgen

Bericht door Jurgen »

Probeer iemand te vinden wat avondschool carroserie doet dan hebt ge hem veel goedkoper gemaakt. Als ge niet in fout zijt is het natuurlijk geen probleem
306xtreme
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

pug405 schreef:Probeer iemand te vinden wat avondschool carroserie doet dan hebt ge hem veel goedkoper gemaakt. Als ge niet in fout zijt is het natuurlijk geen probleem
ja ik ben zeker niet in fout ma hy wel
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
Gtiler

Bericht door Gtiler »

Damn ge ebt geen chance e gij precies.
Maar nog een geluk dat het dat maar is.
En niet dat em gans uwe rechterflank eeft geraakt.
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
306xtreme
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

ik vind da het nog wel gaat dit is de eerste keer dak een ongeluk heb .
en ben niet in fout dus ik moet niks betalen :p
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

daar moet een nieuwe achterflank in. Als ge dat gaat uitblutsen zijt ge daar een week mee bezig eer ge die bijna goed hebt. Moeilijkste hier is de karakterlijn. Die is helemaal platgedrukt, dus die moet ge er opnieuw inkloppen. Krijgt ge nooit volledig mooi, tenzij ge een supergoede plaatslager zijt (en die zijn heeeeeeeel dun gezaaid).
Zo'n flank hebt ge er op een halve dag uit, nieuwe in puntlassen en klaar.
Ik denk dat er maar weinig weten hoeveel tijd ge in uitblutsen steekt. Niets voor niets dat ze bij de minste ernstige schade een nieuwe deur steken enzo.
Ik denk dat ge met die 2000? er goedkoop vanaf geraakt, wetende dat ik ooit met een leasingwagen hetzelfde heb voorgehad (was een volvo V40) en dat daar de kosten 4500? waren. Maar als het uw fout niet is, dan zou ik het zowieso langs de offici?le weg (= verzekering) laten doen.
powerkiter

Bericht door powerkiter »

gaat goed :shock:
wel kut!!!!!
succes met herstel :wink:
IlgrandeLeone307

Bericht door IlgrandeLeone307 »

flappy heeft gelijk, ik heb met de 3-6 midnight (3deurs) dat ook gedaan. Er staat normaal gezien nog ergens een topic van die wagen op dit forum... Het gaat zeer vlot, de nieuwe flank kostte origineel ongeveer zo een 300 euro. Dan monteren wa plamuren en spuiten.

Ik denk dat ik in totaal zo een 600 euro kwijt was. Maar dan wel alles zelf gedaan natuurlijk...

Kwa werk en werkuren is het gemakkelijker om de flank de veranderen dan het uit te blutsen terug te plamuren. Maar in dit geval is zo het eventueel ook nog gaan om het uit te blutsen en dan te plamuren. Maar plamuren is ook een kunst hoor, dikwijls zie ge daar nog wel iets van. Daarom ander flank zou properder zijn. Carrosserie is dan weer lekker strak :wink: 8)

grtz
307 2.0 hdiF 136pk griffe
twoofive
Pug Driver

Bericht door twoofive »

damn! , das klote voor u en uwe ride!
da zal idd een nieuwe flank worden, maar eil een chance dat het enkel aan het spatbord is en niet de hele zijkant.

suc6 met het (laten) herstellen!
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
Jurgen

Bericht door Jurgen »

uit trekken en goed plamuren zou ik doen
is nog altijd het makkelijkst goedkoopst en een goed carrosier of doe het zelfer krijgt dit weer perfect
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

ge gaat de vorm terug goed krijgen, maar de karakterlijk gaat problemen blijven geven tenzij zoals ik al gezegd heb ge een supergoede plaatslager zijt.
Jurgen

Bericht door Jurgen »

Ik ben er 1000% zeker van dat ge die terug goed krijgt
bij ons op avondschool is er een een gelijkaardige 307 geweest en ge zag er niks meer van na wat hard werk en twas een zwarte daar ziet ge normaal alles op
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

als gij die goed krijgt des te beter voor u. Maar louter finiancieel gezien is een flank goedkoper dan uitblutsen, zelfs in de avondschool.
Jurgen

Bericht door Jurgen »

als gij het zegt
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

dat is niet omdat ik het zeg: dat is een kwestie van werkuren. Zeg zelf eens eerlijk hoelang ge nodig zou hebben om die flank perfect terug recht te krijgen?
De flank vernieuwen duurt ongeveer 1 dag.
Ik heb overlaatst zelf zo'n flank uitgeblutst van een astra break en daar heb ik lang genoeg over gedaan (en dat is niet omdat ik er niks van ken).
306xtreme
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

heb juist het papier van de verzekering binne gedaan nu nog wachten op de experd :)
had ook nog met die man gebeld die was er niet goe van mja dan moet er ma wat uitkyken :wink:
Gesloten

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”