306xtreme (308 = on the way)
Moderator: P-unit
daar moet een nieuwe achterflank in. Als ge dat gaat uitblutsen zijt ge daar een week mee bezig eer ge die bijna goed hebt. Moeilijkste hier is de karakterlijn. Die is helemaal platgedrukt, dus die moet ge er opnieuw inkloppen. Krijgt ge nooit volledig mooi, tenzij ge een supergoede plaatslager zijt (en die zijn heeeeeeeel dun gezaaid).
Zo'n flank hebt ge er op een halve dag uit, nieuwe in puntlassen en klaar.
Ik denk dat er maar weinig weten hoeveel tijd ge in uitblutsen steekt. Niets voor niets dat ze bij de minste ernstige schade een nieuwe deur steken enzo.
Ik denk dat ge met die 2000? er goedkoop vanaf geraakt, wetende dat ik ooit met een leasingwagen hetzelfde heb voorgehad (was een volvo V40) en dat daar de kosten 4500? waren. Maar als het uw fout niet is, dan zou ik het zowieso langs de offici?le weg (= verzekering) laten doen.
Zo'n flank hebt ge er op een halve dag uit, nieuwe in puntlassen en klaar.
Ik denk dat er maar weinig weten hoeveel tijd ge in uitblutsen steekt. Niets voor niets dat ze bij de minste ernstige schade een nieuwe deur steken enzo.
Ik denk dat ge met die 2000? er goedkoop vanaf geraakt, wetende dat ik ooit met een leasingwagen hetzelfde heb voorgehad (was een volvo V40) en dat daar de kosten 4500? waren. Maar als het uw fout niet is, dan zou ik het zowieso langs de offici?le weg (= verzekering) laten doen.
-
-
flappy heeft gelijk, ik heb met de 3-6 midnight (3deurs) dat ook gedaan. Er staat normaal gezien nog ergens een topic van die wagen op dit forum... Het gaat zeer vlot, de nieuwe flank kostte origineel ongeveer zo een 300 euro. Dan monteren wa plamuren en spuiten.
Ik denk dat ik in totaal zo een 600 euro kwijt was. Maar dan wel alles zelf gedaan natuurlijk...
Kwa werk en werkuren is het gemakkelijker om de flank de veranderen dan het uit te blutsen terug te plamuren. Maar in dit geval is zo het eventueel ook nog gaan om het uit te blutsen en dan te plamuren. Maar plamuren is ook een kunst hoor, dikwijls zie ge daar nog wel iets van. Daarom ander flank zou properder zijn. Carrosserie is dan weer lekker strak
grtz
Ik denk dat ik in totaal zo een 600 euro kwijt was. Maar dan wel alles zelf gedaan natuurlijk...
Kwa werk en werkuren is het gemakkelijker om de flank de veranderen dan het uit te blutsen terug te plamuren. Maar in dit geval is zo het eventueel ook nog gaan om het uit te blutsen en dan te plamuren. Maar plamuren is ook een kunst hoor, dikwijls zie ge daar nog wel iets van. Daarom ander flank zou properder zijn. Carrosserie is dan weer lekker strak

grtz
307 2.0 hdiF 136pk griffe
dat is niet omdat ik het zeg: dat is een kwestie van werkuren. Zeg zelf eens eerlijk hoelang ge nodig zou hebben om die flank perfect terug recht te krijgen?
De flank vernieuwen duurt ongeveer 1 dag.
Ik heb overlaatst zelf zo'n flank uitgeblutst van een astra break en daar heb ik lang genoeg over gedaan (en dat is niet omdat ik er niks van ken).
De flank vernieuwen duurt ongeveer 1 dag.
Ik heb overlaatst zelf zo'n flank uitgeblutst van een astra break en daar heb ik lang genoeg over gedaan (en dat is niet omdat ik er niks van ken).