advertentie Van Wijk reclame

Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

Unknown
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Unknown »

306 MAXI? Met ne 1.9 D in.. Ik dacht het ni he Dragoon :lol: Trouwens hij is zijne eigen maxi aan het bouwen 8)

Nu zen ik zeker dat het ne Sedan is... :wink: Doe zoals Ecosse, las die achterste deuren dicht en nog unieker :D
Freaky Freeky

Bericht door Freaky Freeky »

Unknown schreef:Doe zoals Ecosse, las die achterste deuren dicht en nog unieker :D
Nee nee, voorlopig gaat er niet veel aan gebeuren zunne, gewoon plat tegen de grond en een schoon wiel eronder zodat we mischien eind mei mee naar duitsland kunnen gaan :wink:

Hier zijn enkele pic's van de nieuwe aanwinst, denk er vrijdagmorge voordat ik ga werken mee naar de keuring te gaan zodat we er dit weekend al mee kunnen toeren 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is dus een 306 sedan van het jaar 2000
1.9 diezel en met maar 38000 km op de teller.
Van een ouwe p? :wink: geweest die is gestorven dus hij is werkelijk op de kleine krasjes en blutsjes na (ouwe p? :roll: ) een zo goed als nieuwe auto.
En die blutsjes enzo, als de andere 306 klaar is zullen die ook verdwijnen en mischien nog enkele ander dingen ineens mee verbouwen :wink:

Zo staat den Gti er dus momenteel bij.
Afbeelding

Afbeelding

Gisteren was voor de zekerheid mene carrosier eens komen zien of alles in orde was en dat was het dus niet :cry:

omdat alles met de hand was geschuurd zat er nog beetje appelsieneffect in zoals ze noemen :? niet echt goed te zien maar het was er en we willen het perfect hebben h? :wink:
Nu alles dus nog maar eens met het maschientje naschuren om alles mooi vlak te krijgen en dan pas te spuiten. Dus het zal niet voor deze week zijn :cry:
Show some respect to earn some respect !!!...
IlgrandeLeone307

Bericht door IlgrandeLeone307 »

aha ik had het toch juist :)

Er blijf natuurlijk nie veel meer over e...

Zeker projectje gti nie verwaarlozen e! Zeer vette wagen
grtz
307 2.0 hdiF 136pk griffe
Freaky Freeky

Inderdaad ja, ge had gelijk :D

Nee nee de werken aan de gti blijven volop voorkomen, wil er apsolut zo rap mogelijk mee kunnen rijden 8)

Greetz fr
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

ga u schuurgids halen, dan weet ge zeker dat ge het goed geschuurd hebt. Voor zo'n project als dit, is dat slechts een zeer kleine meerkost.
Freaky Freeky

Zo heb ik de auto geschuurd flappy, maar vermits ik het met de hand heb gedaan behoud je de struktuur van de lak en ga je de kleine oneffenheden er gewoon mee inschuren :?

Deze middag eens met het schuurmaschine over geweest, dat is al een pak beter en zie je ook ineens waar je nog kleine oneffenheden hebt, komt wel goed :wink: alleen jammer dat hem deze week niet gespoten kan worden dan :(

Ik werk er liever iets langer over en dat het fatsoenlijk is dan rap rap en er een hoop foutjes inzitten en op niks trekt.

Het is voor mij ook wennen en beetjes experimenteren en oefenen, ben mechanieker en gene carrossier h? :wink: Het is alvast een goeie oefening voor als ik aan de 306 sedan begin :wink:

Greetz fr
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

hmm, schuur altijd met de hand en dat is na het schuren zo glad als een babypoepke.
Geschuurd met een P800 nat? En met een schuurblok op de grote oppervlaktes?
zamoT

Bericht door zamoT »

hey freak, weer een mooie aankoop erbij he!!!

ik heb hier nog mooie zwarte achterlichtjes liggen voor ne sedan. je mag ze hebben voor een appel en een ei want kben er toch niks mee!!!

mvg
Life's a bitch, and me bitch is my life
Randy Andy
Contacteer:

Bericht door Randy Andy »

schuurgids? :oops:
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

zwart poeder dat ge aanbrengt op de grondlak. Grondlak krijgt een zwarte kleur. Met een schuurpapier schuurt ge dan het zwarte gedeelte terug weg, en als alle zwart weg is dan hebt ge ook geen appelsienstructuur meer in uw lak.
IlgrandeLeone307

Bericht door IlgrandeLeone307 »

is ook als ge met een schuurplank schuurt over plamuur gemakkelijk. Dan kan je golvingen in de plamuur er mee uithalen. Heel gemakkelijk zo schuurgids voor 'recht' te schuren

grtz
307 2.0 hdiF 136pk griffe
Freaky Freeky

Alles is opnieuw geschuurd en is dus terug in orde :wink:

Alleen daarnet nog een klein blutsje gevonden op de achterkant, net onder de kofferdeksel :evil: die zou er toch nog uit moeten :?

Greetz fr
pug306driver
Contacteer:

Bericht door pug306driver »

ge kunt ook natuurlijk ook gewoon met een zwarte spuitbus oppervlakkig spuiten over het gedeelte dat geschuurd moet worden just na dat ge de grondlak of spuitplamuur hebt gezet en natuurlijk genoeg erop spuiten dan!!! geeft het zelfde effect als die schuurgids en tis ook gemakkelijk :!: :!: en ook gewoon vlak blijven schuren tot de zwarte lak van de spuitbus weg is en dan zou het ook vlak moeten zijn

zo doe ik en rallydriver het toch bij ons bumpers enzo :D

veel succes verder en denk eraan haast en spoed......

grtz
Freaky Freeky

Het is al weer even geleden want zat er nogal druk in, maar hier zijn nog enkele foto's van de daily car :wink:

Afbeelding

De achterkant al beetje gecleand :wink: en natuurlijk niet te vergeten een stickertje van de club h? 8)
Afbeelding

Vandaag de verstelbare veerpootjes er eens onder gezet
Afbeelding

Afbeelding

Morgenvroeg het kontje laten zakken en dan ineens de voorkant ook zo plat mogelijk leggen dat we nog juist kunnen draaien :wink: meer moet dat niet zijn
En dan binnekort de velgjes er opleggen als ik ze klaar heb.

Greetz fr
Lrd
Contacteer:

Bericht door Lrd »

kunt ge nie beter 2 projecten beginnen :) ofwel de ene bij originals. Dan blijft het overzichtelijker om te volgen ;)
Gesloten

Terug naar “30x”