Nu zen ik zeker dat het ne Sedan is...
Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Freaky Freeky
Nee nee, voorlopig gaat er niet veel aan gebeuren zunne, gewoon plat tegen de grond en een schoon wiel eronder zodat we mischien eind mei mee naar duitsland kunnen gaanUnknown schreef:Doe zoals Ecosse, las die achterste deuren dicht en nog unieker
Hier zijn enkele pic's van de nieuwe aanwinst, denk er vrijdagmorge voordat ik ga werken mee naar de keuring te gaan zodat we er dit weekend al mee kunnen toeren

Het is dus een 306 sedan van het jaar 2000
1.9 diezel en met maar 38000 km op de teller.
Van een ouwe p?
En die blutsjes enzo, als de andere 306 klaar is zullen die ook verdwijnen en mischien nog enkele ander dingen ineens mee verbouwen
Zo staat den Gti er dus momenteel bij.

Gisteren was voor de zekerheid mene carrosier eens komen zien of alles in orde was en dat was het dus niet
omdat alles met de hand was geschuurd zat er nog beetje appelsieneffect in zoals ze noemen
Nu alles dus nog maar eens met het maschientje naschuren om alles mooi vlak te krijgen en dan pas te spuiten. Dus het zal niet voor deze week zijn
Show some respect to earn some respect !!!...
-
IlgrandeLeone307
-
Freaky Freeky
-
Freaky Freeky
Zo heb ik de auto geschuurd flappy, maar vermits ik het met de hand heb gedaan behoud je de struktuur van de lak en ga je de kleine oneffenheden er gewoon mee inschuren
Deze middag eens met het schuurmaschine over geweest, dat is al een pak beter en zie je ook ineens waar je nog kleine oneffenheden hebt, komt wel goed
alleen jammer dat hem deze week niet gespoten kan worden dan
Ik werk er liever iets langer over en dat het fatsoenlijk is dan rap rap en er een hoop foutjes inzitten en op niks trekt.
Het is voor mij ook wennen en beetjes experimenteren en oefenen, ben mechanieker en gene carrossier h?
Het is alvast een goeie oefening voor als ik aan de 306 sedan begin
Greetz fr
Deze middag eens met het schuurmaschine over geweest, dat is al een pak beter en zie je ook ineens waar je nog kleine oneffenheden hebt, komt wel goed
Ik werk er liever iets langer over en dat het fatsoenlijk is dan rap rap en er een hoop foutjes inzitten en op niks trekt.
Het is voor mij ook wennen en beetjes experimenteren en oefenen, ben mechanieker en gene carrossier h?
Greetz fr
-
Randy Andy
- Contacteer:
-
IlgrandeLeone307
-
Freaky Freeky
-
pug306driver
- Contacteer:
ge kunt ook natuurlijk ook gewoon met een zwarte spuitbus oppervlakkig spuiten over het gedeelte dat geschuurd moet worden just na dat ge de grondlak of spuitplamuur hebt gezet en natuurlijk genoeg erop spuiten dan!!! geeft het zelfde effect als die schuurgids en tis ook gemakkelijk
en ook gewoon vlak blijven schuren tot de zwarte lak van de spuitbus weg is en dan zou het ook vlak moeten zijn
zo doe ik en rallydriver het toch bij ons bumpers enzo
veel succes verder en denk eraan haast en spoed......
grtz
zo doe ik en rallydriver het toch bij ons bumpers enzo
veel succes verder en denk eraan haast en spoed......
grtz
-
Freaky Freeky
Het is al weer even geleden want zat er nogal druk in, maar hier zijn nog enkele foto's van de daily car

De achterkant al beetje gecleand
en natuurlijk niet te vergeten een stickertje van de club h?

Vandaag de verstelbare veerpootjes er eens onder gezet

Morgenvroeg het kontje laten zakken en dan ineens de voorkant ook zo plat mogelijk leggen dat we nog juist kunnen draaien
meer moet dat niet zijn
En dan binnekort de velgjes er opleggen als ik ze klaar heb.
Greetz fr

De achterkant al beetje gecleand

Vandaag de verstelbare veerpootjes er eens onder gezet

Morgenvroeg het kontje laten zakken en dan ineens de voorkant ook zo plat mogelijk leggen dat we nog juist kunnen draaien
En dan binnekort de velgjes er opleggen als ik ze klaar heb.
Greetz fr