yo, allemaal enorm bedankt voor de reacties, en metde rallye komt alles dik terug in orde
waar nodig is ie al trug rechtgetrokken, hoewel eil nie veel nodig was, er is een heel deel nieuwe onderdelen aangekocht, waaronder radiator, radiatorhuis, motorkap, slotplaat.
ook een deel , zoals de bumper zelf, nog ne goeie gevonden, bumpersteun is vervangen, vantilators waren ok, blok was nie geraakt.
dus eil steekt bijna alles erop, en is de blok zelf even zuiver gemaakt, aangezien ik er nu toch ideaal bij kon komen
morgenvroeg het laatste onderdeel gaan halen, nl de warmtewisseaar/koelwaterdarm. die was , niet kapot of zo, maar ie zag er goed verduurd uit, dus maar vervangen
dus alles staat terug, nu een spuiter beginnen zoeken die even de motorkap en de bumper wil lakken, dan is het enige waaraan ja eits blijft zien het spatbord, daar zit geen deuk of zo in, maar meer een bolling.
die blijft voorlopig nog staan, alleen wat gebarsten lak aan de pinker, daar doe ik het voorlopig wel bij.
een hele opluchting dat het in orde komt, zodat ik er de 15? ook bij kan zijn met de rallye
morgen als ie rijdt maak ik terug pics, daar zal ik er wel een deel van posten, want ik heb ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat ideekes te realiseren
nog es merci voor de reacties!!!!