zo, ondertussen zit al dat nieuws er al weer onder, en tis weer een hele verbetering! Ik heb me de afgelopen weken goed geamuseerd zo in de sneeuw met mijn winterbandjes... best leuk om al die dikke BMW's en Mercedessen zo vlotjes voorbij te steken!
vorige week eindelijk de beugels van de deelbare achterbank gevonden en geplaatst, want die zat er nog half los in.
Voor de rest weinig nieuws, maar ik heb nog een aantal spullen op het oog, weet nog een leuke auto staan waar ik wel wat spullen van wil hebben (een 5deurs miami, dus met de brede deurstrips, een grijs vloerkleed en gordels, een grijs kunststoffen gti stuurtje, ...) dus daar moet ik ook eens achter horen...
voor de rest ziet de 309 er niet echt uit met dit vieze weer

al bijna een maand geleden dat hij nog eens deftig gewassen is, alleen af en toe met de hogedrukreiniger erover om het zout eraf te spoelen!
zit ook met een klein vochtprobleem, heb veel last van condensvorming op de achteruit, langs de binnenkant... een lek is er voor zover ik weet niet want de bodem van de koffer en onder de zetels is alles wel droog. hopelijk biedt het vochtvretertje in de koffer hier een oplossing voor...
aan iedereen het beste voor het nieuwe jaar! en mijn goede voornemens voor dit jaar zijn:
-deze week eindelijk mijn lidgeld voor 2010 in orde te gaan maken want dat is er de laatste tijd nog steeds niet van gekomen!
-de 300.000km op de teller zetten binnen dit en 2 weken
-er daarna nog vele kilometers bij zetten
Net als in 2009 zal ik jullie verder op de hoogte houden van de veranderingen en commentaar, zowel positief als negatief, is welkom!